הגן במעלה החמישה | אירועים עסקיים הגן במעלה החמישה | אירועים עסקיים
אירועים עסקיים
קבוצת החאן ערוכה למתן שירות מקצועי לכל סוגי האירועים העסקיים, ציבוריים וארגוניים. החל מאירועי גאלה נוצצים, דרך אירועי חברה מפנקים ועוד
אירועי גאלה, אירועי חברה, כנסים, קוקטייל ועודקבוצת החאן ערוכה למתן שירות מקצועי לכל סוגי האירועים העסקיים, ציבוריים וארגוניים. החל מאירועי גאלה נוצצים, דרך אירועי חברה מפנקים, כנסים בינלאומיים, אירועי התרמות כספים מרגשים ועד ימי עיון וסמינרים. התוספת האחרונה לקבוצה היא שירות מגשי האירוח שנועד לארגון אירוע מהיר, בתקציב מוגבל במשרד או בשטח www.room-service.co.il

ההצלחה של אירוע עסקי או ציבורי היא פונקציה של תקשורת, תיאום ציפיות ורמת ארגון גבוהה בין ההפקה לספקים. קבוצת החאן, כספק מרכזי של מקומות לאירועים ושירותי קייטרינג מבינה היטב את חשיבות המקצועיות בתקשורת מול חברות הפקה, ניהול האירוע בפועל ואספקה ברמה הגבוהה ביותר של הקייטרינג.

צוות החאן לאירועים עסקיים וציבוריים צבר ניסיון מצטבר של עשרות שנים כמפיקים, סוכני תיירות, מנהלי תרבות ומנהלי כנסים. אנחנו מכירים את שני הצדדים ויודעים לתת פתרון מלא - משלב אפיון הקונספט של האירוע והתאמת התפריט לקהל ועד לביצוע בפועל.

עדות לכך הן חברות ההפקה הגדולות בישראל, ארגונים וחברות השבים אלינו פעם אחר פעם, עם סוגי אירועים שונים ולקהלים שונים ומקבלים מענה אישי וקשוב לכל בקשותיהם.

צרו עימנו קשר ותהנו ממקצועיות, תגובה מהירה ואוכל נהדר :-)
המלצות
הציצו פנימה
צרו קשר?
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
צרו
קשר
זוגות יקרים לשנת 2022 לא נשארו לנו תאריכים
אנו מודים לכם מאוד על האמון ועל הפניות, לשנת 2023 מאי עד אוקטובר נא לשלוח וואטס אפ למספר 0545-999930.
(תיאומים ומכירות לשנת 2023 יתחילו בחצי השני של יולי), במקרים דחופים נא לפנות לנעם 0545-999930.